airBaltic akcionāri atbalsta uzņēmuma nākotnes izaugsmi

Laikā, kad pasaules piedzīvo Covid-19 krīzi, airBaltic izvērtē darbības atsākšanas iespējas nākotnē, kad atkal varēs veikt lidojumus. Dažādos scenārijos aplūkoti vairāku mēnešu darbības pārtraukumi un iespējamais ieņēmumu samazinājums. airBaltic šobrīd ir spēcīga finansiālā pozīcija. Lai turpinātu veiksmīgu airBaltic sniegumu, tāpat kā pirms krīzes, lidsabiedrība ir uzrunājusi savus akcionārus – Latvijas valsti un Larsu Tūsenu (Aircraft Leasing1), lai risinātu potenciālo vajadzību pamatkapitāla palielināšanai, kas palīdzētu vēl vairāk nostiprināt uzņēmuma finansiālo stāvokli.

airBaltic mazākuma akcionārs (Aircraft Leasing1) Larss Tūsens uzsver: “Pašlaik visu aviācijas nozari, ieskaitot airBaltic, ir smagi skārusi Covid-19 krīze. Šobrīd mums ir jāreaģē un jāsagatavo uzņēmums nākotnei, un ir skaidrs, ka ne visas lidsabiedrības varēs turpināt darbību. Tomēr es uzskatu, ka airBaltic ir spēcīga pozīcija un tā izkļūs no šīs krīzes. Lai atgūtos no pilnīgas dīkstāves un pakāpeniskas darbības atsākšanas, airBaltic būs nepieciešama spēcīga kapitāla bāze. Nebūtu saprātīgi, ja uzņēmuma akcionāri neapspriestu, kā kapitalizēt uzņēmumu, lai apmierinātu nākotnes vajadzības. Kā mazākuma akcionārs, mēs kopā ar Latvijas valdību izvērtējam iespējas.”

“Valdība jau ir atbalstījusi Valsts kases aizdevuma konvertēšanu 36,1 miljona eiro apmērā un ir gatava ieguldīt papildu līdzekļus uzņēmuma pamatkapitālā. Satiksmes ministrija atbalstīs izsvērtas darbības un skaidru rīcības plānu, lai nacionālā aviosabiedrība varētu pārvarēt krīzi un, tiklīdz tas būs iespējams, atgrieztos pie normālas darbības. Šis laiks mūsu ekonomikā būs sarežģīts, tāpēc īpaši svarīgi, ka valsts atbalsts tiek sniegts uzņēmumam, kas spēs no krīzes iziet vēl spēcīgāks un labāk finansiāli strukturēts. Tas atbilst valsts ilgtermiņa attīstības interesēm,” uzsver Latvijas Republikas satiksmes ministrs Tālis Linkaits.

Jaunākie raksti

Lembergs: “Rail Baltic” projektam jau vajadzēja būt pabeigtam, bet tā vietā ir risks, ka to nepabeigs vispār

Pastāv risks, ka dzelzceļa projektu "Rail Baltica" varētu arī nepabeigt, norādīja partijas "Latvijai un Ventspilij" valdes priekšsēdētājs Aivars Lembergs.

Rīgas lidosta pērn strādājusi ar 1,6 miljonu eiro lielu peļņu

RIX Rīgas lidosta 2023. gadu noslēgusi ar 1,6 miljonu eiro peļņu, kas ir par 1,3 miljoniem jeb 4,6 reizes vairāk nekā gadu...

Valsts prezidents aicina nodrošināt pasažieriem prognozējamu un netraucētu pasažieru vilcienu kustību

27. februārī Valsts prezidents Edgars Rinkēvičs Rīgas pilī tikās ar satiksmes ministru Kasparu Briškenu, lai runātu par aktuālajiem ar satiksmes nozari saistītajiem...

AS prasa Siliņai skaidrot “Rail Baltica” projekta reālos apjomus, finansējumu, nodošanas termiņus un pārvaldību

“Rail Baltica” projekts (RB) ir lielākais infrastruktūras objekts visā Baltijas reģionā – tā realizācijai ir nozīmīga ietekme gan uz Latvijas tautsaimniecību, gan...

Gada sākumā pieaug apgrozījums atsevišķās ostās un kravu segmentos; vienlaikus kopējais kravu apjoms samazinājies

2024. gads Latvijas ostās sācies ar kopējo pārkrauto kravu apjoma samazinājumu, taču vērojams apgrozījuma pieaugums atsevišķos segmentos – labības, koksnes šķeldas un...

Līdzīgi raksti

Leave A Reply

Please enter your comment!
Please enter your name here