airBaltic ievieš aizkavētās bagāžas tiešsaistes servisu

Latvijas lidsabiedrība airBaltic paziņo, ka nesen pilnveidojusi uzņēmuma pakalpojumus darbā ar aizkavēto vai bojāto bagāžu, ieviešot tiešsaistes pašapkalpošanās platformu komunikācijai starp pasažieri un lidsabiedrību.

airBaltic izpilddirektors Martins Gauss (Martin Gauss) norāda: „Neskatoties uz to, ka mēs īpaši rūpīgi attiecamies pret pasažieru bagāžu un vairāk nekā 98% gadījumu tā droši un savlaicīgi sasniedz savu galamērķi, dažreiz bagāža var aizkavēties vai tikt sabojāta. Šādos gadījumos mūsu klientu serviss sniedz profesionālu aprūpi un dara visu nepieciešamo, lai bagāžu atrastu un piegādātu, kā arī atlīdzinātu pasažiera izdevumus.”

Jaunākie raksti

No 1. oktobra uz eksperimenta laiku tiks atklāts jauns maršruts Daugavpils–Līvāni

Lai iedzīvotāji vakarpusē varētu nokļūt no Daugavpils Serguntā, Nīcgalē un Līvānos (un otrādi), no 2021. gada 1. oktobra uz eksperimenta laiku –...

Augustā lidostā “Rīga” apkalpoti divreiz vairāk pasažieru nekā pērn

Šī gada augustā lidostā "Rīga" apkalpoti 390,5 tūkstoši pasažieru, divas reizes vairāk nekā 2020. gada augustā un par 31,2 % vairāk nekā...

Ventspils dome dara vairāk investoru piesaistei brīvostai nekā pati Ventspils brīvosta

Komentējot Ventspils brīvostas pārstāvja Ģirta Valda Kristovska pārmetumus, ka “Ventspils domes piekoptā ostas politika uzsēžas uz sēkļa” un brīdinājumu, ka Vītoliņam vajadzētu...

Visi vilciena reisi maršrutā Rīga–Gulbene tiks izpildīti visu gadu

Šodien, 17. septembrī, Sabiedriskā transporta padome lēma, ka vilciena maršrutā Rīga–Gulbene reiss, kas Rīgā sestdienās tiek uzsākts plkst.8.01 un Gulbenē – plkst.18.11,...

Pasažieru skaits lidostā “Rīga” augustā sasniedz gandrīz pusi no pirmskrīzes apjoma

Palielinoties vakcinācijas aptverei un paplašinoties ceļošanas iespējām, lidostā “Rīga” turpinājis pieaugt apkalpoto lidojumu un pasažieru skaits. Šā gada augustā tas pārsniedzis 390...

Līdzīgi raksti

Leave A Reply

Please enter your comment!
Please enter your name here