Autotransporta direkcija saņēmusi Liepājas autobusu parka rīcības plānu nepilnību novēršanai pasažieru pārvadāšanā

Pēc Autotransporta direkcijas pieprasījuma AS Liepājas autobusu parks iesniedzis rīcības plānu nepilnību novēršanai pasažieru pārvadāšanā Ogres un Aizkraukles reģionālajos autobusu maršrutos. Minētais plāns tiks skatīts Sabiedriskā transporta padomē, kuru saistībā ar AS Liepājas autobusu parks līguma izpildi pasažieru pārvadāšanā Ogres un Aizkraukles reģionālajos autobusu maršrutos Autotransporta direkcija rosinājusi sasaukt rīt – 2022. gada 7. jūlijā.

AS Liepājas autobusu parks uzsāka pasažieru reģionālo pārvadājumu pakalpojumu izpildi Ogres un Aizkraukles reģionālajos maršrutos no 2022. gada 1. jūlija. Kā savā vēstule Autotransporta direkcijai informē AS Liepājas autobusu parks: “Gatavojoties pakalpojuma uzsākšanai, nepieredzējām gaidīto atsaucību, šoferiem piedāvājot darbu un konkurētspējīgāku atalgojumu, nekā pie iepriekšējā pārvadātāja. Vienlaikus uzņēmuma iespēju nodrošināt pakalpojumu ietekmējis neparedzēti lielais darba nespējas lapu skaits uzņēmumā. Sākums mums ir bijis tiešām sarežģīts, par ko uzņēmums atvainojies pasažieriem, novadu pašvaldībām un pasūtītājam Autotransporta direkcijai.”

AS Liepājas autobusu parks rīcība nepilnību novēršanai:

  • Liepājas autobusu parks strādā pie jaunu autobusu vadītāju piesaistes. Uzņēmums aicina darbā joprojām dīkstāvē esošos un nenodarbinātos šoferus, kas iepriekš apkalpoja Ogres un Aizkraukles maršrutus;
  • Liepājas autobusu parks pārkārto iekšējos resursus tā, lai pēc iespējas mazāk ietekmētu plānoto reisu norisi Ogrē un Aizkrauklē, piesaistot autobusu vadītājus no Liepājas un Pierīgas;
  • Liepājas autobusu parks ir palielinājis klientu zvanu centra kapacitāti, lai gadījumos, kad notiek reisa atcelšana vai aizkavēšanās, iedzīvotāji var ērti un ātri sazvanīt pārvadātāju;
  • Bezskaidras naudas norēķini: jaunie kases aparāti šobrīd nepieņem norēķinus ar VISA kartēm līdz aparātu sertifikācijai, kas ir piegādātāja atbildība.

Autotransporta direkcija arī turpmāk sekos līdzi reisu izpildes nodrošināšanai Ogres un Aizkraukles reģionālajos autobusu maršrutos un veiks visu iespējamo, lai pēc iespējas īsākā laika posmā tiktu novērstas visas radušās nepilnības. Vienlaikus Autotransporta direkcija informē, ka pasažieriem ir tiesības pieprasīt naudu par iegādātajām biļetēm uz neizpildītajiem reisiem pilnā apmērā. Ja gadījumā pasažieri saskaras ar kādām problēmām jautājumu risināšanā, lūgums par to informēt Autotransporta direkciju.

Jaunākie raksti

Augustā lidostā apkalpots pusotru reizi vairāk pasažieru nekā pirms gada

Šī gada augustā lidostā “Rīga” apkalpoti 573,2 tūkst. pasažieru, pusotru reizi vairāk nekā 2021. gada augustā, bet par 5,4 % mazāk nekā...

VAS “Latvijas dzelzceļš” vadība Kazahstānā pārrunā tālāku abu valstu sadarbību dzelzceļa kravu pārvadājumu apjomu veicināšanā

VAS “Latvijas dzelzceļš” un tās meitas sabiedrības SIA «LDZ CARGO» un SIA «LDZ Loģistika» šonedēļ – no 20. līdz 22.septembrim kopā ar...

“Pasažieru vilciena” jaunā depo koncepciju izstrādās spāņu uzņēmums “ACYGS Sales Management, S.L.”

AS “Pasažieru vilciens” ir noslēgusi līgumu ar spāņu uzņēmumu “ACYGS Sales Management, S.L.” par ritošā sastāva apkopes un remonta servisa centra (depo)...

Sākusies VAS “Latvijas dzelzceļš” pasažieru platformu modernizācijas projekta aktīvās būvniecības fāze

Šodien, 12. septembrī, ir uzsākta VAS “Latvijas dzelzceļš” pasažieru platformu modernizācijas projekta noslēdzošā – būvniecības fāze un šī projekta...

airBaltic augustā pārvadā par 38% vairāk pasažieru

Latvijas lidsabiedrība airBaltic 2022. gada augustā pārvadājusi 386 500 pasažierus jeb par 38% vairāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn. airBaltic 2022. gada...

Līdzīgi raksti

Leave A Reply

Please enter your comment!
Please enter your name here