Gauss: Katrai krīzei pienāk gals, un “airBaltic” ir sagatavojusies

Šodien mēs sakām – mēs neiesim pie valdības un neprasīsim vairāk naudas, jo esam to saņēmuši. Bet – jā, mēs esam ļoti smagi ietekmēti, intervijā LTV raidījumā “Rīta Panorāma” atzina “airBaltic” izpilddirektors Martins Gauss.

“Mēs esam nodrošinājuši izdzīvošanu. Pielāgojām biznesa plānu, esam pārskatījuši savu produktu. Gaidām, kad atkal varēsim augt. Lielākā problēma ir tā, ka mēs neesam pārliecināti, kad un kur varēsim lidot, jo situācija ir neskaidra,” skaidroja Gauss.

“Jautājums ir, kad mēs atkal varēsim atsākt izaugsmi. (..) Bet katrai krīzei pienāk gals, un “airBaltic” ir sagatavojusies,” turpināja uzņēmuma vadītājs.

Runājot par 250 miljonu eiro atbalstu no valsts, viņš pauda, ka nauda ir iekļauta biznesa plānā: “Mēs neiesim pie valdības un neprasīsim vairāk naudas. Mēs esam ļoti smagi ietekmēti. Bet, ja situācija turpināsies tāda kā šobrīd, mums kādu dienu būs vajadzīgi papildu līdzekļi.”

Viņš gan konkrētus termiņus neminēja. Vienlaikus zināms, ka 5–7 gadu laikā Latvijas valdība vēlas atgūt minētās investīcijas. Gauss apliecināja, ka pašlaik plāns paredz iekļauties šajā termiņā.

“Mēs joprojām atmaksājam naudu, jo katru nedēļu notiek pārmaiņas. Pasažieriem līdz šim esam atmaksājuši apmēram 80 miljonus eiro,” tāpat norādīja Gauss.

Jaunākie raksti

Lembergs: “Rail Baltic” projektam jau vajadzēja būt pabeigtam, bet tā vietā ir risks, ka to nepabeigs vispār

Pastāv risks, ka dzelzceļa projektu "Rail Baltica" varētu arī nepabeigt, norādīja partijas "Latvijai un Ventspilij" valdes priekšsēdētājs Aivars Lembergs.

Rīgas lidosta pērn strādājusi ar 1,6 miljonu eiro lielu peļņu

RIX Rīgas lidosta 2023. gadu noslēgusi ar 1,6 miljonu eiro peļņu, kas ir par 1,3 miljoniem jeb 4,6 reizes vairāk nekā gadu...

Valsts prezidents aicina nodrošināt pasažieriem prognozējamu un netraucētu pasažieru vilcienu kustību

27. februārī Valsts prezidents Edgars Rinkēvičs Rīgas pilī tikās ar satiksmes ministru Kasparu Briškenu, lai runātu par aktuālajiem ar satiksmes nozari saistītajiem...

AS prasa Siliņai skaidrot “Rail Baltica” projekta reālos apjomus, finansējumu, nodošanas termiņus un pārvaldību

“Rail Baltica” projekts (RB) ir lielākais infrastruktūras objekts visā Baltijas reģionā – tā realizācijai ir nozīmīga ietekme gan uz Latvijas tautsaimniecību, gan...

Gada sākumā pieaug apgrozījums atsevišķās ostās un kravu segmentos; vienlaikus kopējais kravu apjoms samazinājies

2024. gads Latvijas ostās sācies ar kopējo pārkrauto kravu apjoma samazinājumu, taču vērojams apgrozījuma pieaugums atsevišķos segmentos – labības, koksnes šķeldas un...

Līdzīgi raksti

Leave A Reply

Please enter your comment!
Please enter your name here