Konkursā par īstermiņa sabiedriskā transporta nodrošināšanu iesniegti 32 piedāvājumi

Ņemot vērā, ka Iepirkumu uzraudzības birojs ir noraidījis pretendentu iesniegtās sūdzības konkursā par sabiedriskā transporta pakalpojumu nodrošināšanu līdz 2021. decembrim (atsevišķās lotēs līdz augustam), šodien, 28. oktobrī, Autotransporta direkcijas Iepirkumu komisija uzsāka piedāvājumu vērtēšanu. Šajā īstermiņa konkursā saņemti 32 piedāvājumi, ko iesniedza 18 uzņēmumi.

Tas tika izsludināts, lai nodrošinātu sabiedriskā transporta pakalpojumu nepārtrauktību laika periodā, kad esošajiem līgumiem būs beidzies termiņš, bet jaunie līgumi ar konkursa uzvarētājiem vēl nebūs stājušies spēkā.

Konkurss tika izsludināts uz pakalpojumu nodrošināšanu 23 maršrutu tīkla daļās, un piedāvājumi iesniegti uz katru no tām. Šajā konkursā aizvien tiks atsevišķi izdalīti vietējās nozīmes un starppilsētu maršruti. Kopējais maršrutu tīkla apjoms ir 62,2 miljoni kilometru.

Ņemot vērā, ka ar konkursa uzvarētājiem tiks slēgts īstermiņa līgums, noteiktās kvalitātes prasības ir tādas, ko pārvadātāji nodrošina jau šobrīd un kuru izpildei papildu investīcijas nav nepieciešamas. Noteikts, ka temperatūrai autobusa salonā jābūt robežās no + 160C līdz + 240C (atbilstoši sezonai), kā arī 10% autobusu jābūt pielāgotiem personu ar funkcionāliem traucējumiem pārvadāšanai. Starppilsētu maršrutos autobusu vidējais vecums nedrīkstēs būt lielāks par 10 gadiem, kā arī jābūt nodrošinātai iespējai autobusā iegādāties biļeti, maksājot ar bezkontakta norēķinu karti. Savukārt vietējās nozīmes maršrutos autobusu vidējais vecums nevarēs būt vairāk par 20 gadiem, bet katra atsevišķa autobusa vecuma nevarēs pārsniegt 25 gadus.

Plānots, ka Iepirkumu komisija piedāvājumus vērtēs un lēmumu pieņems līdz novembra vidum. Gadījumā, ja konkursa rezultāti tiks pārsūdzēti Iepirkumu uzraudzības birojā, paildzinot konkursa procedūru, kā rezultātā varētu tikt apdraudēta sabiedriskā transporta pakalpojumu uzsākšana plānotajā termiņā, Autotransporta direkcija uzsāks sarunu procedūru ar pārvadātājiem, kas konkrēto maršrutu tīkla daļu apkalpo jau šobrīd. Tādējādi iedzīvotāji var būt droši, ka sabiedriskais transports tiks nodrošināts visu laiku.

Jaunākie raksti

Meroni kontrolēts uzņēmums gatavojas daudzmiljonu tiesvedībai pret “Latvijas dzelzceļu”

Gandrīz seši miljoni. Tik lielu summu “Latvijas dzelzceļam” (LDz) var nākties maksāt par Konkurences padomes (KP) prāt negodīgu uzņēmējdarbību. LDz šādam sodam...

VAS “Latvijas dzelzceļš” valdes priekšsēdētājs: Dzelzceļa transporta nozarē ir un būs nepieciešami izglītoti un profesionāli inženiertehnisko zinātņu speciālisti

VAS "Latvijas dzelzceļš" (LDz) pēdējo gadu laikā ir uzsācis pozitīvu pārmaiņu ceļu, pārskatot tehnoloģiskos procesus, palielinot darba efektivitāti un uzsākot arī plaša...

airBaltic aprīlī pārvadājusi 49 000 pasažieru

Latvijas lidsabiedrība airBaltic 2021. gada aprīlī pārvadājusi 49 000 pasažieru jeb par 67% vairāk nekā iepriekšējā mēnesī. 2021. gada aprīlī airBaltic veica...

Vai ostu reforma draud pasliktināt tranzīta situāciju Latvijā?

Lietuvas mediji šodien, 7. maijā, vēsta, ka Klaipēdas ostā kravu apgrozījums gada pirmajā ceturksnī bijis lielāks nekā visās Latvijas ostās kopā. Vai...

EK ierosina atvieglot ierobežojumus ceļojumiem uz Eiropas Savienību

Eiropas Komisija (EK) šonedēļ ierosinājusi ļaut Eiropas Savienībā (ES) ieceļot pret Covid-19 vakcinētiem ārvalstniekiem. Konkrētu lēmumu bloka dalībvalstu pārstāvji varētu pieņemt jau...

Līdzīgi raksti

Leave A Reply

Please enter your comment!
Please enter your name here