Konkursā par īstermiņa sabiedriskā transporta nodrošināšanu iesniegti 32 piedāvājumi

Ņemot vērā, ka Iepirkumu uzraudzības birojs ir noraidījis pretendentu iesniegtās sūdzības konkursā par sabiedriskā transporta pakalpojumu nodrošināšanu līdz 2021. decembrim (atsevišķās lotēs līdz augustam), šodien, 28. oktobrī, Autotransporta direkcijas Iepirkumu komisija uzsāka piedāvājumu vērtēšanu. Šajā īstermiņa konkursā saņemti 32 piedāvājumi, ko iesniedza 18 uzņēmumi.

Tas tika izsludināts, lai nodrošinātu sabiedriskā transporta pakalpojumu nepārtrauktību laika periodā, kad esošajiem līgumiem būs beidzies termiņš, bet jaunie līgumi ar konkursa uzvarētājiem vēl nebūs stājušies spēkā.

Konkurss tika izsludināts uz pakalpojumu nodrošināšanu 23 maršrutu tīkla daļās, un piedāvājumi iesniegti uz katru no tām. Šajā konkursā aizvien tiks atsevišķi izdalīti vietējās nozīmes un starppilsētu maršruti. Kopējais maršrutu tīkla apjoms ir 62,2 miljoni kilometru.

Ņemot vērā, ka ar konkursa uzvarētājiem tiks slēgts īstermiņa līgums, noteiktās kvalitātes prasības ir tādas, ko pārvadātāji nodrošina jau šobrīd un kuru izpildei papildu investīcijas nav nepieciešamas. Noteikts, ka temperatūrai autobusa salonā jābūt robežās no + 160C līdz + 240C (atbilstoši sezonai), kā arī 10% autobusu jābūt pielāgotiem personu ar funkcionāliem traucējumiem pārvadāšanai. Starppilsētu maršrutos autobusu vidējais vecums nedrīkstēs būt lielāks par 10 gadiem, kā arī jābūt nodrošinātai iespējai autobusā iegādāties biļeti, maksājot ar bezkontakta norēķinu karti. Savukārt vietējās nozīmes maršrutos autobusu vidējais vecums nevarēs būt vairāk par 20 gadiem, bet katra atsevišķa autobusa vecuma nevarēs pārsniegt 25 gadus.

Plānots, ka Iepirkumu komisija piedāvājumus vērtēs un lēmumu pieņems līdz novembra vidum. Gadījumā, ja konkursa rezultāti tiks pārsūdzēti Iepirkumu uzraudzības birojā, paildzinot konkursa procedūru, kā rezultātā varētu tikt apdraudēta sabiedriskā transporta pakalpojumu uzsākšana plānotajā termiņā, Autotransporta direkcija uzsāks sarunu procedūru ar pārvadātājiem, kas konkrēto maršrutu tīkla daļu apkalpo jau šobrīd. Tādējādi iedzīvotāji var būt droši, ka sabiedriskais transports tiks nodrošināts visu laiku.

Jaunākie raksti

airBaltic ievieš aizkavētās bagāžas tiešsaistes servisu

Latvijas lidsabiedrība airBaltic paziņo, ka nesen pilnveidojusi uzņēmuma pakalpojumus darbā ar aizkavēto vai bojāto bagāžu, ieviešot tiešsaistes pašapkalpošanās platformu komunikācijai starp pasažieri...

Japānu interesē tiešā aviosatiksme ar Latviju un iespējas sadarboties Rail Baltica projektā

Šonedēļ, dienu pirms Olimpisko spēļu Tokijā atklāšanas Satiksmes ministrijas valsts sekretāra vietnieks Uldis Reimanis tikās ar Japānas ārkārtējo un pilnvaroto vēstnieku Latvijā...

Vītoliņš: Pastāv risks, ka rūpnieciskā attīstība Ventspilī var apstāties

Jau augusta beigās varētu tikt pieņemti grozījumi likumprojektā "Par ostām", kā rezultātā Rīgas un Ventspils ostas kļūtu par kapitālsabiedrībām. Ventspils mērs Jānis...

Jūnijā lidostā pasažieru apgrozījums ir pieaudzis par 85,1 %, salīdzinot ar maiju

Šī gada jūnijā lidostā “Rīga” apkalpoti 157,7 tūkst. pasažieru, 2,8 reizes vairāk nekā 2020. gada jūnijā un par 85,1 % vairāk nekā šā gada...

Bateriju vilcieni – videi draudzīgāks risinājums neelektrificētām dzelzceļa līnijām

Līdz 2026. gadam Rīgā un Pierīgā plānots īstenot zaļo satiksmes reformu, kur dzelzceļš tiks stiprināts kā sabiedriskā transporta mugurkauls. Atveseļošanas fonda investīcijas...

Līdzīgi raksti

Leave A Reply

Please enter your comment!
Please enter your name here