Lembergs: Ja turpināsies tik ievērojams kravu kritums, tad “Latvijas dzelzceļš” pārstās eksistēt

Dzelzceļa kravu pārvadājumu kritums Latvijā (-41,9%) ir sliktākais rezultāts pēdējo 10 gadu laikā, žurnālistiem norādīja Ventspils mērs Aivars Lembergs.

Viņš norādīja, ka 2020. gadā pa dzelzceļu pārvadāti 24,113 miljoni tonnu kravu, kas ir par 41,9% mazāk nekā gadu iepriekš.

“Ventspils pilsētā un novadā “Latvijas dzelzceļš” ir atlaidis no darba 160 cilvēkus. Tas ir mūsu ģeniālās valdības visu laiku lielāko ģēniju – Kariņa, Bordāna un Linkaita – nopelns un ieguldījums Latvijas nākotnē. Tie ir visu laiku sliktākie dzelzceļā rezultāti,” sacīja Lembergs.

Politiķis norādīja uz to, ka jau pirmajā Linkaita un Bordāna saimniekošanas gadā esot bijis vērojams kravu kritums, proti, 2019. gadā Latvijā dzelzceļa kravu pārvadājumu apmērs salīdzinājumā ar 2018. gadu samazinājās par 15,8% un bija 41,492 miljoni tonnu.

Pēc Lemberga paustā, ja tā turpināsies, tad “Latvijas dzelzceļš” pārstās eksistēt. “Jācer, ka tik traki nebūs,” piebilda politiķis.

Foto: F64

Jānis Lācis
Jānis Lācis
Tranzītbizness.lv

Jaunākie raksti

airBaltic ievieš aizkavētās bagāžas tiešsaistes servisu

Latvijas lidsabiedrība airBaltic paziņo, ka nesen pilnveidojusi uzņēmuma pakalpojumus darbā ar aizkavēto vai bojāto bagāžu, ieviešot tiešsaistes pašapkalpošanās platformu komunikācijai starp pasažieri...

Japānu interesē tiešā aviosatiksme ar Latviju un iespējas sadarboties Rail Baltica projektā

Šonedēļ, dienu pirms Olimpisko spēļu Tokijā atklāšanas Satiksmes ministrijas valsts sekretāra vietnieks Uldis Reimanis tikās ar Japānas ārkārtējo un pilnvaroto vēstnieku Latvijā...

Vītoliņš: Pastāv risks, ka rūpnieciskā attīstība Ventspilī var apstāties

Jau augusta beigās varētu tikt pieņemti grozījumi likumprojektā "Par ostām", kā rezultātā Rīgas un Ventspils ostas kļūtu par kapitālsabiedrībām. Ventspils mērs Jānis...

Jūnijā lidostā pasažieru apgrozījums ir pieaudzis par 85,1 %, salīdzinot ar maiju

Šī gada jūnijā lidostā “Rīga” apkalpoti 157,7 tūkst. pasažieru, 2,8 reizes vairāk nekā 2020. gada jūnijā un par 85,1 % vairāk nekā šā gada...

Bateriju vilcieni – videi draudzīgāks risinājums neelektrificētām dzelzceļa līnijām

Līdz 2026. gadam Rīgā un Pierīgā plānots īstenot zaļo satiksmes reformu, kur dzelzceļš tiks stiprināts kā sabiedriskā transporta mugurkauls. Atveseļošanas fonda investīcijas...

Līdzīgi raksti

Leave A Reply

Please enter your comment!
Please enter your name here