Lembergs: Ja turpināsies tik ievērojams kravu kritums, tad “Latvijas dzelzceļš” pārstās eksistēt

Dzelzceļa kravu pārvadājumu kritums Latvijā (-41,9%) ir sliktākais rezultāts pēdējo 10 gadu laikā, žurnālistiem norādīja Ventspils mērs Aivars Lembergs.

Viņš norādīja, ka 2020. gadā pa dzelzceļu pārvadāti 24,113 miljoni tonnu kravu, kas ir par 41,9% mazāk nekā gadu iepriekš.

“Ventspils pilsētā un novadā “Latvijas dzelzceļš” ir atlaidis no darba 160 cilvēkus. Tas ir mūsu ģeniālās valdības visu laiku lielāko ģēniju – Kariņa, Bordāna un Linkaita – nopelns un ieguldījums Latvijas nākotnē. Tie ir visu laiku sliktākie dzelzceļā rezultāti,” sacīja Lembergs.

Politiķis norādīja uz to, ka jau pirmajā Linkaita un Bordāna saimniekošanas gadā esot bijis vērojams kravu kritums, proti, 2019. gadā Latvijā dzelzceļa kravu pārvadājumu apmērs salīdzinājumā ar 2018. gadu samazinājās par 15,8% un bija 41,492 miljoni tonnu.

Pēc Lemberga paustā, ja tā turpināsies, tad “Latvijas dzelzceļš” pārstās eksistēt. “Jācer, ka tik traki nebūs,” piebilda politiķis.

Foto: F64

Jaunākie raksti

Lembergs: “Rail Baltic” projektam jau vajadzēja būt pabeigtam, bet tā vietā ir risks, ka to nepabeigs vispār

Pastāv risks, ka dzelzceļa projektu "Rail Baltica" varētu arī nepabeigt, norādīja partijas "Latvijai un Ventspilij" valdes priekšsēdētājs Aivars Lembergs.

Rīgas lidosta pērn strādājusi ar 1,6 miljonu eiro lielu peļņu

RIX Rīgas lidosta 2023. gadu noslēgusi ar 1,6 miljonu eiro peļņu, kas ir par 1,3 miljoniem jeb 4,6 reizes vairāk nekā gadu...

Valsts prezidents aicina nodrošināt pasažieriem prognozējamu un netraucētu pasažieru vilcienu kustību

27. februārī Valsts prezidents Edgars Rinkēvičs Rīgas pilī tikās ar satiksmes ministru Kasparu Briškenu, lai runātu par aktuālajiem ar satiksmes nozari saistītajiem...

AS prasa Siliņai skaidrot “Rail Baltica” projekta reālos apjomus, finansējumu, nodošanas termiņus un pārvaldību

“Rail Baltica” projekts (RB) ir lielākais infrastruktūras objekts visā Baltijas reģionā – tā realizācijai ir nozīmīga ietekme gan uz Latvijas tautsaimniecību, gan...

Gada sākumā pieaug apgrozījums atsevišķās ostās un kravu segmentos; vienlaikus kopējais kravu apjoms samazinājies

2024. gads Latvijas ostās sācies ar kopējo pārkrauto kravu apjoma samazinājumu, taču vērojams apgrozījuma pieaugums atsevišķos segmentos – labības, koksnes šķeldas un...

Līdzīgi raksti

Leave A Reply

Please enter your comment!
Please enter your name here