“Pasažieru vilciena” valdes priekšsēdētājs: Par jauna zīmola ieviešanu mēs pašreiz nerunājam

Zīmola “Vivi” izstrāde AS “Pasažieru vilciens” izmaksājusi 3900 eiro, pirmdien intervijā TV3 raidījumam “900 sekundes” atklāja “Pasažieru vilciena” valdes priekšsēdētājs Rodžers Jānis Grigulis.

Kā zināms, dzelzceļa pasažieru pārvadātājs AS “Pasažieru vilciens” šogad maijā Patentu valdē reģistrējis preču zīmes “Vivi Latvija” un “Vivi”. Informācija liecina, ka pieteikumi abu preču zīmju reģistrācijai iesniegti 2020. gada 4. februārī, bet abas preču zīmes reģistrētas 20. maijā.

“Pasažieru vilciena” valdes priekšsēdētājs norādīja, ka “Pasažieru vilciens” plāno mainīt zīmolu, nevis nosaukumu, turpinot, ka “Pasažieru vilciena” nosaukuma maiņa ir baumas.

Savukārt komentējot ziņas par zīmolu “Vivi”, viņš norādīja, ka tā ir pāragri noplūdusi informācija. ““Par ieviešu mēs pašreiz nerunājam, ne par zīmola, ne ieviešanas stratēģiju, jo tas ir cieši saistīts jauno vilcienu piegādēm. Liela daļa no izmaksām, protams, būs saistīta ar pašiem vilcieniem,” skaidroja Grigulis.

“Pats zīmols – izstrāde mums maksājusi 3900 eiro. Tās nav nekādas milzīgas summas, kas nosauktas starp 100 000 eiro. Galīgi absurdi,” norādīja Grigulis.

Iepriekš TV3 raidījums ”Nekā personīga” ziņoja, ka nolemts mainīt ”Pasažieru vilciena” nosaukumu un turpmāk to sauks ”Vivi Latvija”. Jaunā dizaina izstrāde un ieviešana izmaksāšot līdz 100 000 eiro.

Jaunākie raksti

Lembergs: “Rail Baltic” projektam jau vajadzēja būt pabeigtam, bet tā vietā ir risks, ka to nepabeigs vispār

Pastāv risks, ka dzelzceļa projektu "Rail Baltica" varētu arī nepabeigt, norādīja partijas "Latvijai un Ventspilij" valdes priekšsēdētājs Aivars Lembergs.

Rīgas lidosta pērn strādājusi ar 1,6 miljonu eiro lielu peļņu

RIX Rīgas lidosta 2023. gadu noslēgusi ar 1,6 miljonu eiro peļņu, kas ir par 1,3 miljoniem jeb 4,6 reizes vairāk nekā gadu...

Valsts prezidents aicina nodrošināt pasažieriem prognozējamu un netraucētu pasažieru vilcienu kustību

27. februārī Valsts prezidents Edgars Rinkēvičs Rīgas pilī tikās ar satiksmes ministru Kasparu Briškenu, lai runātu par aktuālajiem ar satiksmes nozari saistītajiem...

AS prasa Siliņai skaidrot “Rail Baltica” projekta reālos apjomus, finansējumu, nodošanas termiņus un pārvaldību

“Rail Baltica” projekts (RB) ir lielākais infrastruktūras objekts visā Baltijas reģionā – tā realizācijai ir nozīmīga ietekme gan uz Latvijas tautsaimniecību, gan...

Gada sākumā pieaug apgrozījums atsevišķās ostās un kravu segmentos; vienlaikus kopējais kravu apjoms samazinājies

2024. gads Latvijas ostās sācies ar kopējo pārkrauto kravu apjoma samazinājumu, taču vērojams apgrozījuma pieaugums atsevišķos segmentos – labības, koksnes šķeldas un...

Līdzīgi raksti

Leave A Reply

Please enter your comment!
Please enter your name here