Vairākās maršrutu tīkla daļās mainīsies sabiedriskā transporta pakalpojumu sniedzējs

No 2021. gada 1. februāra maršrutu tīkla daļā “Centrs-2, “Gulbene, Alūksne, Balvi”, “Pierīga (kreisais krasts)” mainīsies pārvadātājs, kas nodrošina sabiedriskā transporta pakalpojumus. Mainoties pārvadātājam, kustības sarakstā izmaiņu nebūs; autobusi kursēs tāpat kā līdz šim. Šajās maršrutu tīkla daļās pārvadātāji pakalpojumus nodrošinās līdz gada beigām.

2020. gada augustā Autotransporta direkcija izsludināja iepirkumu, lai nodrošinātu sabiedriskā transporta pakalpojumu nepārtrauktību laika periodā, kad esošajiem līgumiem ar pārvadātājiem būs beidzies termiņš, bet jaunie līgumi ar 10 gadu termiņu vēl nebūs stājušies spēkā. Tādējādi atsevišķos Latvijas reģionos mainīsies pasažieru pārvadātājs, bet lielākajā daļā Latvijas tas nemainīsies līdz 2021. gada 31. jūlijam vai gada beigām.

Pārvadātāji, kas nodrošinās sabiedriskā transporta pakalpojumus no 1. februāra:

  1. lote “Centrs-2” (starppilsētu maršruti virzienā uz Alūksni, Preiļiem, Skaistkalni, Rūjienu, Balviem, Baltinavu, Auci, Kolku, Ventspili u.c.) – SIA Norma-A (līdz šim apkalpoja AS Nordeka);
  2. lote “Gulbene, Alūksne, Balvi” – apvienība SIA Gulbenes autobuss un Sabiedriskais autobuss (līdz šim maršrutu tīkla daļu “Gulbene” apkalpoja SIA Gulbenes autobuss, “Alūksne” – SIA Sabiedriskais autobuss, bet “Balvi” – SIA Balvu autotransports);
  3. lote “Pierīga (kreisais krasts)” (maršruti virzienā uz Olaini, Ķekavu, Mārupi, Baldoni, Daugmali, Baložiem, Jūrmalu, Kalnciemu u.c.) – apvienība SIA Sabiedriskais autobuss, AS Liepājas autobusu parks un AS Nordeka (līdz šim maršrutus apkalpoja apvienība AS Rīga Taksometru parks, AS Liepājas autobusu parks un AS Nordeka).

Ņemot vērā, ka ar konkursa uzvarētājiem tiek slēgts īstermiņa līgums, noteiktās kvalitātes prasības ir tādas, ko pārvadātāji nodrošināja līdz šim un kuru izpildei papildu investīcijas nav nepieciešamas. Noteikts, ka temperatūrai autobusa salonā jābūt robežās no + 16C līdz + 24C (atbilstoši sezonai), kā arī 10% autobusu jābūt pielāgotiem personu ar funkcionāliem traucējumiem pārvadāšanai. Starppilsētu maršrutos autobusu vidējais vecums nedrīkst būt lielāks par 10 gadiem, kā arī jābūt nodrošinātai iespējai autobusā iegādāties biļeti, maksājot ar bezkontakta norēķinu karti. Savukārt vietējās nozīmes maršrutos autobusu vidējais vecums nevar būt vairāk par 20 gadiem, bet katra atsevišķa autobusa vecuma nevar pārsniegt 25 gadus.

Jaunākie raksti

Lembergs: “Rail Baltic” projektam jau vajadzēja būt pabeigtam, bet tā vietā ir risks, ka to nepabeigs vispār

Pastāv risks, ka dzelzceļa projektu "Rail Baltica" varētu arī nepabeigt, norādīja partijas "Latvijai un Ventspilij" valdes priekšsēdētājs Aivars Lembergs.

Rīgas lidosta pērn strādājusi ar 1,6 miljonu eiro lielu peļņu

RIX Rīgas lidosta 2023. gadu noslēgusi ar 1,6 miljonu eiro peļņu, kas ir par 1,3 miljoniem jeb 4,6 reizes vairāk nekā gadu...

Valsts prezidents aicina nodrošināt pasažieriem prognozējamu un netraucētu pasažieru vilcienu kustību

27. februārī Valsts prezidents Edgars Rinkēvičs Rīgas pilī tikās ar satiksmes ministru Kasparu Briškenu, lai runātu par aktuālajiem ar satiksmes nozari saistītajiem...

AS prasa Siliņai skaidrot “Rail Baltica” projekta reālos apjomus, finansējumu, nodošanas termiņus un pārvaldību

“Rail Baltica” projekts (RB) ir lielākais infrastruktūras objekts visā Baltijas reģionā – tā realizācijai ir nozīmīga ietekme gan uz Latvijas tautsaimniecību, gan...

Gada sākumā pieaug apgrozījums atsevišķās ostās un kravu segmentos; vienlaikus kopējais kravu apjoms samazinājies

2024. gads Latvijas ostās sācies ar kopējo pārkrauto kravu apjoma samazinājumu, taču vērojams apgrozījuma pieaugums atsevišķos segmentos – labības, koksnes šķeldas un...

Līdzīgi raksti

Leave A Reply

Please enter your comment!
Please enter your name here