Latvijas lidsabiedrība airBaltic ziņo, ka 2021. gadā pasažieri kopumā rezervējuši 320 000 lidojumu segmentus, izmantojot mobilās ierīces. Mobilo biļešu rezervāciju īpatsvars pieaudzis no 23% pirms pandēmijas līdz 28% šobrīd, atsevišķos brīžos pat sasniedzot 35%.
airBaltic ieņēmumu pārvaldības vecākā viceprezidente Eva Plakane: “Pēdējos gados aizvien turpina palielināties to klientu daļa, kuri izmanto savas mobilās ierīces, lai meklētu un rezervētu lidojumu biļetes. Lai saglabātu mūsu augsto pakalpojumu sniegšanas līmeni, mēs turpinām uzlabot savus mobilajām ierīcēm draudzīgos pakalpojumus, un pērn mēs arī ieviesām jaunu iespēju, kas ļauj ar mobilo ierīci lidmašīnā iegādāties dažādas preces.”
10% no visām mobilajām biļešu rezervācijām veiktas, izmantojot airBaltic Club mobilo lietotni. 2021. gadā uzņēmuma mājaslapu apmeklējumu īpatsvars, izmantojot mobilās ierīces, pieaudzis līdz 59%, salīdzinot ar 51% pirms diviem gadiem.
2021. gadā airBaltic turpināja paplašināties Baltijas valstīs, atklājot 15 jaunus maršrutus, tostarp lidojumus uz tādiem galamērķiem kā Dubaija vai Tenerife.