Pastāv risks, ka dzelzceļa projektu “Rail Baltica” varētu arī nepabeigt, norādīja partijas “Latvijai un Ventspilij” valdes priekšsēdētājs Aivars Lembergs.
Viņš pauda, ka atbilstoši 2016. gada plāniem, Rīgā “Rail Baltic” ir jāizbūvē savienojumā ar lidostu, ostu un centrālo dzelzceļa staciju, un šo plānu bija paredzēts pabeigt jau 2022. gadā.
“Šobrīd ir 2024. gads. Ir pabeigts? Nav. Pabeigs? Nē. 2025. gadā? Nē. 2026.? Nē. 2027? Ir vēl pat trakāk. Šobrīd valdība runā, ka varbūt vispār nepabeigs, jo neesot tam naudas. Tā diemžēl tiek vadīta mūsu valsts, mūsu dzimtene Latvija,” sacīja Lembergs.
Jāatzīmē, ka Lembergs jau iepriekš bija paudis, ka dzelzceļa līnijas “Rail Baltica” projekts ir klaja naudas izšķērdēšana. Viņa ieskatā, šos 2 miljardus eiro pareizāk būtu ieguldīt Latvijā autoceļos, Latvijas dzelzceļa elektrifikācijā un citās nozarēs.
“”Rail Baltica” – tas ir tāds politiskais briljantiņš, ar kuru spēlējas politiķi, piesaucot ģeopolitiku un stratēģiju, lai gan šim projektam nav nekāda politiski ekonomiskā pamatojuma,” iepriekš izteicās Lembergs.