Turpinās dzelzceļa pasažieru platformu būvniecība

Tuvākā pusgada laikā VAS “Latvijas dzelzceļš” 48 stacijās un pieturas punktos turpināsies intensīvi būvniecības darbi, un līdz šī gada beigām tiks pabeigts pasažieru platformu modernizācijas projekts. Būvdarbi tiek veikti, nepārtraucot vilcienu kustību, un pasažieru apkalpošana modernizējamās pieturvietās nepieciešamības gadījumā tiek nodrošināta arī izmantojot pasažieru pagaidu platformas, kuras līdz jauno platformu izbūvei būs pieejamas pasažieru iekāpšanai un izkāpšanai no vilcieniem.

Pirmie aktīvie būvdarbi pasažieru infrastruktūras modernizācijai tika uzsākti Jelgavas līnijā un jau no rītdienas, 17.maija divos šīs līnijas pieturas punktos – “Ozolnieki” un “Biznesa augstskola “Turība”” – vilcieni piestās pie šajās pieturvietās uzstādītajām pagaidu pasažieru platformām.

Tuvākajā laikā pagaidu platformas sāks izmantot arī citās pieturvietās, kur modernizācijas projekta laikā tādas nepieciešams uzstādīt, tādēļ VAS “Latvijas dzelzceļš” aicina pasažierus sekot gājēju kustības norādēm un uz vilcienu reisiem ierasties savlaicīgi, jo līdz šim izmantotās platformas būs norobežotas modernizācijas veikšanai, un nokļūšanai uz pagaidu platformām var būt nepieciešams nedaudz ilgāks laiks nekā ierasts.

Projekta “Dzelzceļa pasažieru infrastruktūras modernizācija” ietvaros LDz līdz šī gada beigām 48 stacijās un pieturas punktos veiks pasažieru platformu paaugstināšanu, lai nodrošinātu viena līmeņa iekāpšanu vilcienā, tāpat jaunās platformas tiks aprīkotas ar plašām un funkcionālām nojumēm, soliņiem, apgaismojumu un citu nepieciešamo aprīkojumu, kā arī uz tām tiks nodrošināta jauna un ērta informācijas un apziņošanas sistēma.

Pieturas punkti gan vizuāli, gan funkcionāli tiks veidoti saskaņā ar LDz izstrādāto pasažieru infrastruktūras universālā dizaina standartu, kas nosaka, ka visām sabiedrības grupām neatkarīgi no pieturvietas lieluma vai pasažieru skaita tajā, tiek nodrošināta vienlīdz ērta un patīkama uzturēšanās pieredze. Modernizētā pasažieru infrastruktūra būs pieejama un ērti izmantojamas ikvienam iedzīvotājam, tostarp, cilvēkiem, kuri pārvietojas ratiņkrēslā un vecākiem ar bērnu ratiņiem. Pasažieru platformās tiks iestrādātas taktilās vadulas cilvēkiem ar īpašām vajadzībām un personām ar ierobežotām pārvietošanās spējām, pēc iespējas savienojot tās ar jau esošo pašvaldības gājēju infrastruktūru.

Jaunākie raksti

Lembergs: “Rail Baltic” projektam jau vajadzēja būt pabeigtam, bet tā vietā ir risks, ka to nepabeigs vispār

Pastāv risks, ka dzelzceļa projektu "Rail Baltica" varētu arī nepabeigt, norādīja partijas "Latvijai un Ventspilij" valdes priekšsēdētājs Aivars Lembergs.

Rīgas lidosta pērn strādājusi ar 1,6 miljonu eiro lielu peļņu

RIX Rīgas lidosta 2023. gadu noslēgusi ar 1,6 miljonu eiro peļņu, kas ir par 1,3 miljoniem jeb 4,6 reizes vairāk nekā gadu...

Valsts prezidents aicina nodrošināt pasažieriem prognozējamu un netraucētu pasažieru vilcienu kustību

27. februārī Valsts prezidents Edgars Rinkēvičs Rīgas pilī tikās ar satiksmes ministru Kasparu Briškenu, lai runātu par aktuālajiem ar satiksmes nozari saistītajiem...

AS prasa Siliņai skaidrot “Rail Baltica” projekta reālos apjomus, finansējumu, nodošanas termiņus un pārvaldību

“Rail Baltica” projekts (RB) ir lielākais infrastruktūras objekts visā Baltijas reģionā – tā realizācijai ir nozīmīga ietekme gan uz Latvijas tautsaimniecību, gan...

Gada sākumā pieaug apgrozījums atsevišķās ostās un kravu segmentos; vienlaikus kopējais kravu apjoms samazinājies

2024. gads Latvijas ostās sācies ar kopējo pārkrauto kravu apjoma samazinājumu, taču vērojams apgrozījuma pieaugums atsevišķos segmentos – labības, koksnes šķeldas un...

Līdzīgi raksti

Leave A Reply

Please enter your comment!
Please enter your name here