Uzņēmuma vadītājs: “Pasažieru vilciena” nosaukuma maiņa ir baumas

AS “Pasažieru vilciens” plāno mainīt zīmolu, nevis nosaukumu, šorīt intervijā Latvijas Radio sacīja “Pasažieru vilciena” valdes priekšsēdētājs Rodžers Jānis Grigulis.

Viņš norādīja, ka “Pasažieru vilciena” nosaukuma maiņa ir baumas: “Mēs ne valdē, ne iekšēji uzņēmumā neesam ne nolēmuši, ne sprieduši par to, ka būtu nepieciešama nosaukuma maiņa. Bieži vien zīmols strādā pilnīgi atsevišķi.”

Viņš skaidroja, ka zīmola maiņa būs saistīts ar jaunajiem vilcieniem, kā arī “Pasažieru vilciena” sniegtajiem pakalpojumiem, kas nākotnē paredz ne vien pasažieru pārvadājumus, bet arī vienotas biļetes ar “Rīgas satiksmi” izveidi, kā arī plāniem ieviest mikromobilitātes pasākumus.

Savukārt komentējot ziņas par zīmolu “Vivi”, viņš norādīja, ka tā ir pāragri noplūdusi informācija. “Tas ir tāds neiznēsāts bērns. Mēs par šo negribam runāt, jo tam būs savs stāts, kuru būs jāizstāsta tajā brīdī, kad tas pienāks,” uzsvēra “Pasažieru vilciena” vadītājs.

“Mainoties laikam, mainījušies arī mūsu logotipi, zīmoli,” piebilda Grigulis.

Jau vēstīts, ka dzelzceļa pasažieru pārvadātājs AS “Pasažieru vilciens” šogad maijā Patentu valdē reģistrējis preču zīmes “Vivi Latvija” un “Vivi”.

Informācija liecina, ka pieteikumi abu preču zīmju reģistrācijai iesniegti 2020. gada 4. februārī, bet abas preču zīmes reģistrētas 20. maijā.

Jau iepriekš TV3 raidījums “Nekā personīga” ziņoja, ka nolemts mainīt “Pasažieru vilciena” nosaukumu, un turpmāk to sauks “Vivi Latvija”.

Tas nozīmē būs jaunas darbinieku formas, vizītkartes, veidlapas, mājaslapas dizains un pārējais. Uzņēmuma vadība neatklāj, cik tieši tas viss varētu izmaksāt – vidēji no vairākiem desmitiem tūkstošu līdz 100 tūkstošiem eiro.

Jaunākie raksti

Lembergs: “Rail Baltic” projektam jau vajadzēja būt pabeigtam, bet tā vietā ir risks, ka to nepabeigs vispār

Pastāv risks, ka dzelzceļa projektu "Rail Baltica" varētu arī nepabeigt, norādīja partijas "Latvijai un Ventspilij" valdes priekšsēdētājs Aivars Lembergs.

Rīgas lidosta pērn strādājusi ar 1,6 miljonu eiro lielu peļņu

RIX Rīgas lidosta 2023. gadu noslēgusi ar 1,6 miljonu eiro peļņu, kas ir par 1,3 miljoniem jeb 4,6 reizes vairāk nekā gadu...

Valsts prezidents aicina nodrošināt pasažieriem prognozējamu un netraucētu pasažieru vilcienu kustību

27. februārī Valsts prezidents Edgars Rinkēvičs Rīgas pilī tikās ar satiksmes ministru Kasparu Briškenu, lai runātu par aktuālajiem ar satiksmes nozari saistītajiem...

AS prasa Siliņai skaidrot “Rail Baltica” projekta reālos apjomus, finansējumu, nodošanas termiņus un pārvaldību

“Rail Baltica” projekts (RB) ir lielākais infrastruktūras objekts visā Baltijas reģionā – tā realizācijai ir nozīmīga ietekme gan uz Latvijas tautsaimniecību, gan...

Gada sākumā pieaug apgrozījums atsevišķās ostās un kravu segmentos; vienlaikus kopējais kravu apjoms samazinājies

2024. gads Latvijas ostās sācies ar kopējo pārkrauto kravu apjoma samazinājumu, taču vērojams apgrozījuma pieaugums atsevišķos segmentos – labības, koksnes šķeldas un...

Līdzīgi raksti

Leave A Reply

Please enter your comment!
Please enter your name here