Linkaits pieļauj pagaidu pārvadātāju piesaistīšanu uz dažiem mēnešiem

Nākamā gada jūnijā reģionālajos autobusu maršrutos jaunie pārvadātāji sāks savu darbu. Dažiem gan līgums beigsies ātrāk, tāpēc satiksmes ministrs Tālis Linkaits (JKP) pieļauj pagaidu pārvadātāju piesaistīšanu uz dažiem mēnešiem.

“Tiesa, daļa līgumu beigsies jau ātrāk – šī gada beigās vai nākamā gada sākumā. Šajos gadījumos Autotransporta direkcija izvērtēs, vai darbu līdz jaunā līguma darbībai varēs turpināt iepriekšējais pakalpojuma sniedzējs, ja tas vēlēsies, vai arī meklēs pagaidu pārvadātāju. Uz pāris mēnešiem vienmēr var atrast kādu pārvadātāju,” pauda Linkaits.

Komentējot ziņu, ka Kariņš izdevis rezolūciju steidzami informēt valdību par plānotā iepirkuma ietekmi uz valsts budžetu, Linkaits norādīja, ka no vienas puses, ir vēlēšanās nodrošināt labu un kvalitatīvu pārvadājumu, no otras puses, tās naudas – kā vienmēr- visiem nepietiek.

“Mēs varam paredzēt desmit gadus uz priekšu, kādi būs izdevumi. Ja skatāmies pēc tā, cik pašreiz gadā tērējam šiem pārvadājumiem – tie ir apmēram 48 miljoni gadā, tad nākamajiem 10 gadiem mēs prognozējam vidēji 46 miljonus gadā.

Kā zināms, 18. maijā noslēdzies konkurss par sabiedriskā transporta pakalpojumu nodrošināšanu no 2021. gada piedāvājumu vērtēšana. Iepirkumu komisija ir pieņēmusi lēmumu par uzvarētājiem 12 maršrutu tīkla daļās no kopumā 16. Tādējādi tuvākajā laikā tiks sludināts jauns konkurss uz atlikušajām četrām daļām. Līgums ar pārvadātājiem, kas uzvarējuši konkursā, tiks noslēgts pēc informatīvā starpziņojuma par šī konkursa rezultātiem izskatīšanas valdībā.

Ņemot vērā publiski izskanējušo informāciju par Satiksmes ministrijas (SM) kapitālsabiedrības SIA “Autotransporta direkcija” rīkotā konkursa sabiedriskā transporta pakalpojumu nodrošināšanai 2021. – 2030. gadam, kā arī saņemto Latvijas Sabiedrisko pakalpojumu un Transporta darbinieku arodbiedrības vēstuli, Ministru prezidents Krišjānis Kariņš aicinājis satiksmes ministru Tāli Linkaitu skaidrot konkursa norisi.

Jaunākie raksti

Lembergs: “Rail Baltic” projektam jau vajadzēja būt pabeigtam, bet tā vietā ir risks, ka to nepabeigs vispār

Pastāv risks, ka dzelzceļa projektu "Rail Baltica" varētu arī nepabeigt, norādīja partijas "Latvijai un Ventspilij" valdes priekšsēdētājs Aivars Lembergs.

Rīgas lidosta pērn strādājusi ar 1,6 miljonu eiro lielu peļņu

RIX Rīgas lidosta 2023. gadu noslēgusi ar 1,6 miljonu eiro peļņu, kas ir par 1,3 miljoniem jeb 4,6 reizes vairāk nekā gadu...

Valsts prezidents aicina nodrošināt pasažieriem prognozējamu un netraucētu pasažieru vilcienu kustību

27. februārī Valsts prezidents Edgars Rinkēvičs Rīgas pilī tikās ar satiksmes ministru Kasparu Briškenu, lai runātu par aktuālajiem ar satiksmes nozari saistītajiem...

AS prasa Siliņai skaidrot “Rail Baltica” projekta reālos apjomus, finansējumu, nodošanas termiņus un pārvaldību

“Rail Baltica” projekts (RB) ir lielākais infrastruktūras objekts visā Baltijas reģionā – tā realizācijai ir nozīmīga ietekme gan uz Latvijas tautsaimniecību, gan...

Gada sākumā pieaug apgrozījums atsevišķās ostās un kravu segmentos; vienlaikus kopējais kravu apjoms samazinājies

2024. gads Latvijas ostās sācies ar kopējo pārkrauto kravu apjoma samazinājumu, taču vērojams apgrozījuma pieaugums atsevišķos segmentos – labības, koksnes šķeldas un...

Līdzīgi raksti

Leave A Reply

Please enter your comment!
Please enter your name here