Kravu pārvadājumi uz Krieviju un Baltkrieviju būtiski sarukuši

Kravu pārvadājumi uz Krieviju un Baltkrieviju būtiski sarukuši, intervijā LTV raidījumā “Rīta Panorāma” pastāstīja Autotransporta direkcijas valdes priekšsēdētājs Kristiāns Godiņš.

“Mums ir regulārs kontakts ar mūsu pārvadātājiem, kuri strādā ar Ukrainas tirgu. Pieci pārvadātāji, 11 transportlīdzekļi palikuši Ukrainas teritorijā, visi Latvijas valstspiederīgie izkļuvuši, bet 10 šoferi ar Ukrainas vai Baltkrievijas pilsonību ir Ukrainā,” sacīja Godiņš.

Pēc viņa teiktā, lai gan autopārvadājumi uz Krieviju un Baltkrieviju turpinās, redzams apjoma samazinājums: “Turpinās pārvadājumi uz Krieviju un Baltkrieviju, bet redzam būtisku apjoma samazinājumu. Ja paskatāmies pagājušo nedēļu pret nedēļu iepriekš, pārvadājumu atļauju skaits uz Baltkrieviju krities par 20%, uz Krieviju par 33%.”

“Pārvadājumi ir sarežģīti, jo, braucot no Krievijas, uz robežas ar Latviju nākas pavadīt pat 10–12 dienas. Tās nav pat stundas, tās ir dienas,” pastāstīja Godiņš. Savukārt no Baltkrievijas rinda ir 4–6 dienas.

Līdz ar to pārvadājumi šajos virzienos ir dārgi. Turklāt daļa šoferu nevēlas doties uz šiem galamērķiem.

Jaunākie raksti

Lembergs: “Rail Baltic” projektam jau vajadzēja būt pabeigtam, bet tā vietā ir risks, ka to nepabeigs vispār

Pastāv risks, ka dzelzceļa projektu "Rail Baltica" varētu arī nepabeigt, norādīja partijas "Latvijai un Ventspilij" valdes priekšsēdētājs Aivars Lembergs.

Rīgas lidosta pērn strādājusi ar 1,6 miljonu eiro lielu peļņu

RIX Rīgas lidosta 2023. gadu noslēgusi ar 1,6 miljonu eiro peļņu, kas ir par 1,3 miljoniem jeb 4,6 reizes vairāk nekā gadu...

Valsts prezidents aicina nodrošināt pasažieriem prognozējamu un netraucētu pasažieru vilcienu kustību

27. februārī Valsts prezidents Edgars Rinkēvičs Rīgas pilī tikās ar satiksmes ministru Kasparu Briškenu, lai runātu par aktuālajiem ar satiksmes nozari saistītajiem...

AS prasa Siliņai skaidrot “Rail Baltica” projekta reālos apjomus, finansējumu, nodošanas termiņus un pārvaldību

“Rail Baltica” projekts (RB) ir lielākais infrastruktūras objekts visā Baltijas reģionā – tā realizācijai ir nozīmīga ietekme gan uz Latvijas tautsaimniecību, gan...

Gada sākumā pieaug apgrozījums atsevišķās ostās un kravu segmentos; vienlaikus kopējais kravu apjoms samazinājies

2024. gads Latvijas ostās sācies ar kopējo pārkrauto kravu apjoma samazinājumu, taču vērojams apgrozījuma pieaugums atsevišķos segmentos – labības, koksnes šķeldas un...

Līdzīgi raksti

Leave A Reply

Please enter your comment!
Please enter your name here